wtorek, 29 czerwca 2010

Zrealizowane projekty




To są moje małe projekty które kiedys zrealizowałam dla mojej "MŁODSZEJ " koleżanki.Chudzina z niej i ciężko mi szyc na tak niewymiarowe dziewczęta ;)) aby to ładnie wyglądało , wbrew pozorom co chude to nie znaczy że ładne..... aczkolwiek każdy taki projekt daje mi dużo satysfakcji i stresu.....każda rzecz uczy mnie fachu a ja kocham szyc i projektowac...ostatnio mam mało czasu i zapału ale czekam na lepsze czasy na większą wenę lub cosik takiego;)) szkoda ze nie miałam aparatu i nie było blogów jakies 10-12 lat temu wtedy szyłam jak szalona najbardziej szalone rzeczy....weno wróc.....


3 komentarze:

  1. Gratuluję,bardzo ładne sukieneczki:-) Rzeczywiście szkoda tych dawnych lat,sama żałuję swoich niektórych prac,w żaden sposób nie uwiecznionych..Ale wena może wrócić,grunt,żeby zastała nas przy tworzeniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne sukienki :) już nie mogę doczeka sie jakis sukni basniowych

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje ze wreszcie sie wezme w garsc:))

    OdpowiedzUsuń