środa, 1 września 2010

UBRANKA DLA KSIĘŻNICZKI



























Chciałam się pochwalić ciuszkami jakie uszyłam dla naszej rodzinnej księżniczki....mojej siostrzenicy Vanessy......mamusia tejże damy ubiera ją wyłącznie na różowo więc ciocia damy czyli ja postanowiła przełamac tradycje rodzinną i uszyłam jej białą sukienkę z haftami i buciki( szkoda ze za małe cóz jak dama mieszka za granica to trudno o jej prawdziwe wymiary..aczkolwiek dzieci szybko rosną;)można się tak pocieszać:) ) oraz dwuwarstwową lniano bawełnianą sukieneczkę i bawełnine pantalony.
Choć mamusia księżniczki może nie byc za bardzo zadowolona z braku wszechobecnego różu ......obiecała ze ubierze ją czasami w projekty cioci:)))
Na dolnym zdjęciu ja i nasz skarb ......:)

2 komentarze:

  1. taką sukieneczkę noszą tylko kśieżniczki właśnie takie jak Vanessa :* jest słodka i podobna do mamusi heheh
    Ciocia się postarała :))ma gust i swój styl
    nie będzie takiej drugiej na świecie :**
    Asiu bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciu :***
    mam nadzieję że mi też uszyjesz jakąś suknię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. tak uszyje tobie juz nawet mysle nad kolekcja:) buziole

    OdpowiedzUsuń