sobota, 29 października 2011

HALLOWEEN :)


Ostatnio zastanawia mnie czy w naszym kraju...rzecz jasna chrześcijańskim......czy powinno się obchodzić Halloween......sama jestem chrześcijanką i nie obchodzę tego święta...nawet święta zmarłych nie obchodzę ponieważ mamy zabiegać o żyjących a nie o zmarłych....ale jak to jest.....ze w naszym kochanym kraju celebruje się święto na cześć diabła a nie celebruje się życia, miłości......myślę ze PAN JEZUS widząc nasze starania i zabieganie w tym dniu jest bardzo zasmucony...ze zapominamy o dawcy życia a chwalimy diabła który jest mordercą, kłamcą i oskarżycielem...... JESTEM CHRZEŚCIJANKĄ I NIE OBCHODZĘ HALLOWEEN ..... :)

3 komentarze:

  1. Hej, właśnie trafiłam na Twojego bloga i jestem w delikatnym szoku...już tłumacze :) tak się składa, że po raz drugi zaczęłam szukać w internecie zdjęć kamieni (swoją drogą uwielbiam kamienie i od dzieciństwa coś mnie do nich ciągnęło) ale wracając do tematu- zaczęłam ich szukać już drugi raz, ponieważ za pierwszym razem odszukiwałam tych które symbolizują 12 plemion Izraela, natomiast teraz postanowiłam odnaleźć te z których ma być zbudowana świątynia Pańska..wpisując sobie w google pierwszy z kamieni-jaspis od razu przykuł moją uwagę ten kolorowy na stronie twojego bloga, zaczęłam się rozglądać, oglądać, czytać- poznawać cię i bardzo cię polubiłam :) masz podobna zainteresowania (kiedyś lubiłam kartki), podobne poglądy (np. halowwen ;)) czytałam też że zapoznajesz m.in. dzieci z Bogiem, a ja np prowadzę czasem szkółkę niedzielną w tym samym celu :) Nie wiem czemu ci to wszystko piszę ale postanowiłam że to zrobię bo uważam że Bóg mnie tu poprowadził, ba jestem tego pewna! :) Nie wiem po co, może tylko na tą króciutką chwilę. Ale ciesze się że tu zajrzałam, będę częściej tu zaglądać pewnie :) Z Panem Bogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę ze Bóg wie jak nas kierować.... jak dajemy mu się prowadzić..... mam nadzieje ze będziesz mnie odwiedzać na blogu....twój też jest bardzo inspirujący...prowadź go jak masz czas i możliwość... pozdrawiam i z Bożym błogosławieństwem...

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się :) ja też nie ochodzę tego dnia...
    Asiu dobrze powiedziane :) buziaki i czekam na zdjęcia Twoich kartek ;)

    OdpowiedzUsuń